Problem med en Siemens Primergy

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 15:38:40 CEST

Date: Wed, 4 Apr 2001 15:38:40 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Problem med en Siemens Primergy

Hej

Jeg har et par problemer med mine nye Primergy servere. Der skulle have
været Linux på, men det er ikke så let... derfor ville jeg lige prøve at
installere fbsd-4.2 på en af dem for at se hvordan det spandt af.
Installationen gik fint, men ved opstart hænger den efter default boot er
valgt (FreeBSD). Sidst jeg oplevede dette var da mbr var blevet smadret af
en fejl i fdisk. Er der nogen der ved om der problemer med fdisk i RELEASE
4.2? Ellers nogen ideer til hvad der er galt?
Hardware: Serverworks chipset, SYM53C1010 dual channel U160 SCSI med fujitsu
HD.

Er der i øvrigt nogen af jer der har erfaring med SYM53C1010 også kendt som
SYM21040 SCSI controlleren?

--
Sven