Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001

From: Jørgen (none@oz6agb--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 03 Sep 2000 - 22:36:11 CEST

Date: Sun, 3 Sep 2000 13:36:11 -0700 (PDT)
From: "Jørgen" Mollerup <none@oz6agb--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

--- Kenneth Karlsson <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> Men helt ærligt, jeg syntes vi skal have noget bedre
> at profilere os med en den sædvanlige install-fest.
> Igen kommer tanken op i mit lille hoved med et
> "stor"-møde, hvor vi forsøger at samle så mange som
> overhovedet muligt fra *HELE* danmark, og bl.a.
> prøver at stykke en ordentlig organisation sammen.
> For at der ikke skal blive for meget muggen i
> krogene, kunne det holdes så tæt på midten af
> danmark som muligt, Odense måske ?? Jeg kører gerne,
> og vil også gerne være "medorganisator" eller hvad
> sådan noget nu hedder.

Kunne man ikke visse cluster og andre ting som BSD kan
men som linux folkene glemmer. måske samtid visse hvor
rag bsd er vis man kan finde en god løsning på det.

> Vi må jo erkende at BSD-folk i danmark er nogle
> stille creatures (kunne ikke lige finde et dansk ord
> der dækkede), det er jo både godt og skidt, godt
> fordi det betyder at vi alle er meget uafhængige, og
> dårligt fordi vi så har svært ved at vise et samlet
> ansigt ud af til.

Det er da det der er det rare ved BSD folk den kan
godt kommer vidre ind om man skal køre redhat eller
suse(undskyl midt valg, jeg syns ikke man kunne gøre
det samme med BSD'erne). For mig er det der kende
tenger BSD folk at de vil hele have perfomense(kunne
ikke stave til ordet) frem for hvad der stor på kassen
som linux folk har det lidt med.

/jørgen

desvære en mere linux user end BSD user :(

=====