Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 03 Sep 2000 - 22:19:25 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001
Date: Sun, 3 Sep 2000 22:19:25 +0200

Jamen, jeg er med igen, indtil videre ihvertifald, datoen er vist ikke kendt endnu !

Men helt ærligt, jeg syntes vi skal have noget bedre at profilere os med en den sædvanlige install-fest.
Igen kommer tanken op i mit lille hoved med et "stor"-møde, hvor vi forsøger at samle så mange som overhovedet muligt fra *HELE* danmark, og bl.a. prøver at stykke en ordentlig organisation sammen.
For at der ikke skal blive for meget muggen i krogene, kunne det holdes så tæt på midten af danmark som muligt, Odense måske ?? Jeg kører gerne, og vil også gerne være "medorganisator" eller hvad sådan noget nu hedder.

Vi må jo erkende at BSD-folk i danmark er nogle stille creatures (kunne ikke lige finde et dansk ord der dækkede), det er jo både godt og skidt, godt fordi det betyder at vi alle er meget uafhængige, og dårligt fordi vi så har svært ved at vise et samlet ansigt ud af til.

M.v.h
Kenneth Karlsson
* BSD/Dk - Forget Linux, try UNIX
* http://www.bsd-dk.dk