Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001

From: Mads Hugo Pedersen (none@madsp--miba.auc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 03 Sep 2000 - 23:29:25 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001
From: Mads Hugo Pedersen <none@madsp--miba.auc.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 03 Sep 2000 23:29:25 +0200

On Sun, 3 Sep 2000, Soren Dee told this:

[ snip en masse ]

> .. saa skal jeg nok tage mit turn-table set med og battle nogle
> svedige rim med de linux-hoveder ;)
>
> Anyhow, Install-fest etc. er for nye folk der skal "overbevises", og
> ikke noget os normale brugere gider til. Ordentlig organisation og
> fede emner, saa gider jeg endda tage helt til aalborg ;]

Whow! Aalborg!!! Jeg bor i Aalborg, og har været med på listen i et
halvt års tid. Jeg sidder ofte og sukker dybt efter de arrangementer der
foregår laaangt væk herfra det nordjyske.

Jeg syntes at det forslag der kom med at holde det "midt" i DK er
særdeles godt!

Hvis det skulle komme så lang nordpå som Aalborg, kan jeg arrangere
lokaler på Aalborg Universitet, hvor jeg har mit daglige tråd.

/M@ds

--
If speed kills, Windows users may live forever...