Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001

From: Soren Dee (none@davidsen--a.sol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 03 Sep 2000 - 23:12:42 CEST

Date: Sun, 3 Sep 2000 23:12:42 +0200 (CEST)
From: Soren Dee <none@davidsen--a.sol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001

On Sun, 3 Sep 2000, Jørgen Mollerup wrote:

> Kunne man ikke visse cluster og andre ting som BSD kan
> men som linux folkene glemmer. måske samtid visse hvor
> rag bsd er vis man kan finde en god løsning på det.

.. saa skal jeg nok tage mit turn-table set med og battle nogle svedige rim
med de linux-hoveder ;)

Anyhow, Install-fest etc. er for nye folk der skal "overbevises", og ikke
noget os normale brugere gider til. Ordentlig organisation og fede emner, saa
gider jeg endda tage helt til aalborg ;]

Hygge, S.
                                                              <o>
__( Sorenje Davidnikov, Solandia, <none@davidsen--a.sol.dk.lh.bsd-dk.dk> )_______\|/_________
SOL Tech strategi; Deliver yesterday, code today, think tomorrow.