Re: DKUUG medlemsskab

From: Anders Dinsen (none@dinsen--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Jan 2000 - 22:23:54 CET

Date: Fri, 14 Jan 2000 22:23:54 +0100 (CET)
From: Anders Dinsen <none@dinsen--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: DKUUG medlemsskab

On Fri, 14 Jan 2000, Flemming Jacobsen wrote:
> Vi bliver optaget i DKUUG som Fora medlem (Fora er et forum i DKUUG beregnet
> på grupper som os). De 3xxxKr som medlemsskabet vil koste kan vi få som
> et sponsorat fordi vi er interessante for DKUUG og fordi vi er non-profit.

Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvordan kan det hænge
sammen - jeg mener det koster jo penge at være privat medlem af DKUUG -
men ikke noget at være medlem af bsd-dk.

Men jeg synes det er en fantastisk ide - vi hænger naturligvis tæt sammen
med DKUUG.

--
Anders Dinsen
anders@dinsen.net