Re: DKUUG medlemsskab

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Jan 2000 - 21:02:54 CET

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: DKUUG medlemsskab
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 18 Jan 2000 21:02:54 +0100 (CET)

Anders Dinsen wrote:
> Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvordan kan det hænge
> sammen - jeg mener det koster jo penge at være privat medlem af DKUUG -
> men ikke noget at være medlem af bsd-dk.

DKUUG vil sponsere os fordi vi bringer nyt blod med os, og fordi vi
genererer arrangementer.
En del af (alle?) de Whiteboard-Evenings vi er ved at planlægge vil
være interessante for DKUUGs "egentlige" medlemmer. Mao. ved at lade os
komme gratis ind til arrangementer som det d. 25. med Poul-Henning, og
lade os bruge lokaler og (i mindre grad) sekretariat, så får DKUUG
mulighed for at tilbyde sine medlemmer flere aktiviteter.

Jeg ser personligt det som et arrangement som alle vil vinde på.
Vi får fordele uden at det koster os noget, og DKUUG får fordele
uden at det (direkte) koster dem noget.

> Men jeg synes det er en fantastisk ide - vi hænger naturligvis tæt sammen
> med DKUUG.

Præcis, og DKUUG har bestemt ikke været særligt lykkelige for at vi
har stået udenfor/alene så længe. De har hele tiden ment at vi burde være
en del af paraplyen.

For de der måtte undre sig: Ja, jeg har været aktiv i DKUUG de sidste
mange år.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen       Email: fj@batmule.dk       Phone: +45 3916 1833
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---