Re: DKUUG medlemsskab

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 15 Jan 2000 - 20:33:19 CET

Date: Sat, 15 Jan 2000 20:33:19 +0100
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: DKUUG medlemsskab

Flemming Jacobsen wrote:

> Omvendt betyder det også at vores arrangementer annonceres gennem DKUUG,
> og at DKUUG medlemmer (inkl. medlemmer gennem Fora) har adgang til vores
> arrangementer på lige fod (priser, prioritering ...) med bsd-dk medlemmer.
> Andre Fora medlemmer lige for tiden: SSLUG (som I sikkert kender) og
> DSDM (uinteressante).

Ovenstående ser jeg da klart som en fordel - SSLUG-folkene skal da
være velkomne til at kigge forbi og høre om noget andet end pingviner
med røde hatte.

> Hvad er folks holdning ?

Jeg er klart på! Men jeg er jo selvfølgelig også gammel DKUUG'er. :-)

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark