Re: Fall / Winter 1999/2000

From: Phil Regnauld (none@pr--s44.eu.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Sep 1999 - 21:33:33 CEST

Date: Tue, 7 Sep 1999 21:33:33 +0200
From: Phil Regnauld <none@pr--s44.eu.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: Fall / Winter 1999/2000

Martin Koch Villefrance writes:

> Welll ... jeg har lavet et hurtigt eksempel på hvordan det kunne gøres hvis
> man skal matche freebsd.org.

        Flot arbejde!

men... det ligner FreeBSD.org. Og det er ogsaa det
problem at, vi skulle representere *alle* BSD -- kan det ikke findes en
"neutral" stil, der ikke minder for meget om en eller anden OS ?

> Jeg har også lavet logoet lidt om ... kommentarer ?

        Igen, meget paent -- men jeg (personligt) vil hellere se noget
der ikke saa FreeBSD-centrist (selv om jeg bruger kun FreeBSD :-)

Jeg proever at tegne noget i weekenden.