Sv: Fall / Winter 1999/2000

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Sep 1999 - 20:36:27 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sv: Fall / Winter 1999/2000
Date: Wed, 8 Sep 1999 20:36:27 +0200

Så kommer min humble mening....

Jeg mener ikke der er noget galt i at være FreeBSD'centric, og samtidig signalere at det er en gruppe til alle 3 BSD varianter. After All, 90% af BSD brugerene er FreeBSD brugere, jeg ville ihvertifald aldrig købe en brugt whatever for at køre BSD på den .... fik jeg den nu smidt i nakken var det en anden sag :-)

M.h.t tegning .... hurry hurry .... du ved Phil !

M.v.h
Kenneth Karlsson
* CDS / CCA
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk