Re: Fall / Winter 1999/2000

From: Martin Koch Villefrance (none@martin--koch.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 09 Sep 1999 - 17:52:31 CEST

Date: Thu, 09 Sep 1999 17:52:31 +0200
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
From: Martin Koch Villefrance <none@martin--koch.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Fall / Winter 1999/2000

At 21:33 07-09-99 +0200, you wrote:
>men... det ligner FreeBSD.org. Og det er ogsaa det
>problem at, vi skulle representere *alle* BSD -- kan det ikke findes en
>"neutral" stil, der ikke minder for meget om en eller anden OS ?

Du har nok ret ... jeg har lige hurtigt kreeret et nyt logo - måske det kan
bruges ?? - Ellers kom med et par ideer til design så kan jeg arbejde lidt
videre ?? :)
Logoet kan ses på: http://bsd.koch.dk/gifs/bsdlogo.gif

Jeg har intet imod at starte et nyt design op til hjemmesiden ... say the
word ;)

Mvh,

Martin Koch Villefrance