Re: X og Grafikkort

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 1999 - 21:41:05 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: X og Grafikkort
Date: Tue, 25 May 1999 21:41:05 +0200

>Jeg købte netop et Matrix G200 8Mb til min FreeBSB workstation, og har
>egentlige været godt tilfreds med det, Men jeg har ikke det helt store
>grundlag for en større sammenlignig.....Men det køre godt hos mig...

Jeg har heller ikke brug for en sammenligning alligevel. Det eneste jeg er
int. i at undgå er, at den halter bagefter når man trækker med vinduerne,
som bl.a. er problemet på min bærbares skod kort :))

Så tror jeg at jeg vil anskaffe mig et sådant kort (Det skal faktisk køre NT
det første 3 måneder :)