Re: X og Grafikkort

From: Michael Larsen (none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 1999 - 21:43:17 CEST

Date: Tue, 25 May 1999 21:43:17 +0200
From: Michael Larsen <none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: X og Grafikkort

Hmm Lyder som et godt råd, Grunden til at det blev et G200 hos mig
er at jeg fandt et godt tilbud :))...
... og så det faktum at jeg praktisk talt aldrig har intresseret mig
videre meget for grafik kort..(eller anden GUI hardware for den sags
skyld.) :)

--
Michael Larsen / mlarsen@tech-nic.net \ www.tech-nic.net
  -=  Member of *BSD-Dk USER GROUP | www.bsd-dk.dk  =-