Re: GNOME / Enlightenment

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 1999 - 14:49:57 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: GNOME / Enlightenment
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Date: Tue, 25 May 1999 14:49:57 +0200 (CEST)

=?iso-8859-1?Q?Morten_J=F8rgensen?= wrote:
> det
> >
> --cut--
>
> Her i weekenden "faldt" jeg over Blackbox. Det er nok ikke den mest
> avancerede WM, men den er lille, enkel og den virker. Selvfølgelig er der
> nogen småting, jeg godt kunne tænke mig anderledes, men efter 2 dage er jeg
> stadig godt tilfreds. Prøøøv den! :-)

Jeg har brugt ctwm de sidste 3+ aar.
Den har "virtual desktops" etc, men ikke f.eks. themes.
Jeg har endnu ikke set nogle andre WMs der kan noget "arbejdsrelateret
nyttigt" som ctwm ikke kan.
Enlightenment, windowmaker & Co. har en masse fine grafiske gimmicks hvor
ctwm ikke kan vaere med - jeg mangler det dog ikke.

Mao. goer dig klart hvad du har brug for, hvad der kunne vaere sjovt,
og hvad du er lige glad med; og kig saa paa dem, leg med konfigurationen
indtil du finder en der opfylder dine behov.
Hvis du kigger paa E., WindoWmaker, Afterstep og ctwm, saa tror jeg du
vil finde een du kan bruge (jeg kender ikke Blackbox).

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen       Email: fj@batmule.dk       Phone: +45 3916 1833
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---