Net på bærbar (was: GNOME / Enlightenment)

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 May 1999 - 11:52:01 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Net på bærbar (was: GNOME / Enlightenment)
Date: Sun, 23 May 1999 11:52:01 +0200

Det er også min opfattelse, en enkelt linie i xinitrc og bang man er kørende.
Det er jo meget sjovt at lege med, jeg skal også bruge det til vise cheferen at man kan køre ICA på XFree, og jeg må jo bryde sammen og erkende at jeg er dybt forlovet med min MS Outlook ! Så jeg køre outlook som published application på en Metaframe server, og lige ind på min KDE :-).

Jeg har fået min bærbare til at køre bsd og X, jeg havde en del problemer med mit netkort, et D-Link 660 PCMCIA.
Efter mange forsøgt, og frem og tilbage snublede jeg over PAO, og først efter det var compilede ind virkede det.

Men jeg ville nu gerne have det til at virke uden sådan nogle ekstra pakker, det må kunne lade sig gøre ? Nogen ideer anyone.

M.v.h
Kenneth Karlsson
CDS / CCA
Member of *BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk