Test på SNI Primergy 270

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 May 1999 - 11:27:08 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Test på SNI Primergy 270
Date: Sun, 23 May 1999 11:27:08 +0200

Jeg glemte helt at fortælle hvordan testen gik

Ikke godt, jeg havde kun en halv time, og i dyret sad en Mylec DAC960 RAID controller, så BSD virkede ikke out of the box.

Jeg er lidt i tvivl om FreeBSD overhovedet kan køre med Mylex adaptere ?, og det irriterere mig grænseløst at jeg ikke havde mere tid, jeg kunne godt tænke mig at have leget en del med RAID på FreeBSD.

Det er forøvrigt en utrolig lækker sag, sådan en Primergy270. Min chef fortæller at vi har endnu en på beding, så gør jeg nok forsøget igen.

M.v.h
Kenneth Karlsson
CDS / CCA
Member of *BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk
Homepage: http://webhotel.combo.dk
! Styrken i Multiuser systemer ligger i den manglende GUI !