ON99 CD

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 May 1999 - 22:29:20 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: ON99 CD
Date: Sat, 22 May 1999 22:29:20 +0200

Hejsa, jeg ved ikke, om jeg bryder nogen rettigheder ved at have gjort
følgende,
men så må i jo fortælle mig det, det skulle da lige være de videoclips,
som TeleDanmark havde været så flinke kun at frigive på en secure server.
Jeg ved ikke om der er copyright på websites?

Jeg har brygget et ON99 CD sammen, hvorpå der ligger:

Alle de Real videoclips TeleDanmark har fra ON99 i 64K Q selvfølgelig
Et "mirror" af bsd-dk.dk, sslug.dk, dkuug.dk, on99.dk og gphoto.org ´s
websites
plus RAplayeren til div OS´er

Jeg har lavet et ISO, som jeg gerne vil uploade til en FTP server, hvis
nogen af jer er int. (560Mb).
Så hvis en af jer har en FTP server stående et sted (må gerne have et pænt
hurtig Inet hul :) ), så
kan i jo selv distribuere den videre derovre på Sjælland, hvis flere er
interesserede.

Jeg har medsendt min index fil, så kan i læse en smule mere om CD´en.

/\/\orten $eeberg, Systems Consultant @
Merkantildata CMA Enterprise Sollutions
#echo 'System Administrators suck :)' > /dev/console