Re: FreeBSD kicks Token Ring ass (almost :) )

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 May 1999 - 20:04:45 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD kicks Token Ring ass (almost :) )
Date: Sat, 22 May 1999 20:04:45 +0200

>Nok føler jeg mig som en haj, men er det muligt at få en lyn-opskrift til
at incorporer TR support ?, jeg er >rimelig selvsikker i source-træ
opbygningen, men ikke i C(++) .

Alt dette er selvfølgelig kun for Olicom netkort.

Jeg ved faktisk meget lidt om source delen, men hvis du kører 4.0-CURRENT
(hurtigste måde at teste Token-Ring på), så tilføjer du

device oltr0 for PCI
device oltr0 at isa? bla bla bla for ISA
og
pseudo-device token

og så er du kørende.

Ellers er der udførlig forklaring på anarchy.stdio.com til hvordan du
patcher 3.x branchen (du skal dog lige være opmærksom på, at hvis du
downloader filerne fra en MS maskine, så fucker den op i filnavnene, det
gjorde jeg første gang :), og så ændrer den nogle "_" til "." eller
omvendt).