referat

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Feb 1999 - 20:35:06 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: referat
Date: Thu, 18 Feb 1999 20:35:06 +0100

Nu har referatet været derude i snart en uge, så jeg tror at Phillip roligt
kan sætte den på web, der har ihvertifald ikke været nogen indvendinger.

Tak for tippet med trafikmåling på IP, jeg skal have det afprøvet ved først
kommende lejlighed.

Er der nogen der kender noget til picoBSD ?? nogen gode råd / forslag. Jeg
forestiller mig som firewall løsning.
Jeg kan fortælle at den vi har på arbejdet er en rød kasse med en cyrixP166
/ 32 RAM og floppy drev, den loader en LINUX som udgør kernen i firewallen,
den bliver så fjernstyret ved hjælp af noget fancy windows software
(x-alike) ... og den koster, hold nu fast .... 35.000 kr (skriver
femogtredivetusinde ..)

* Kenneth Karlsson
* CDS / CCA
* -= Member of *BSD/Dk USER GROUP | http://hotel.prosa.dk/bsd-dk =-