Re: cvsup

From: Sune Stjerneby (none@s.stjerneby--koege-gym.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Feb 1999 - 12:11:47 CET

Date: Thu, 18 Feb 1999 12:11:47 +0100
From: Sune Stjerneby <none@s.stjerneby--koege-gym.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: cvsup

Søren Klintrup skrev:

> ok ... har lige gjort det ...
>
> hvis i er interesseret i svaret når det engang kommer kan jeg fowarde det
> til jer ..

.. ellers kan jeg melde at jeg netop har installeret en FreeBSD
3.1-RELEASE hos en ex-Win98 bruger og han bruger den næst-nyeste
cvsup-bin port uden diverse fejl ved sourcesynkronisering (men det var
på en tom maskine, uden mulighed for clashes med gammel software).

/*
  * Sune Stjerneby <none@s.stjerneby--koege-gym.dk.lh.bsd-dk.dk> (++45 23473849)
   * VAX-11/VMS, ULTRIX-RISC & Berkeley UNIX (BSD) operator.
    * http://www.NetBSD.ORG, http://www.FreeBSD.ORG
     * Berkeley UNIX: 22 years on the VAX.
      *
       */