Re: Tak for sidst.

From: Controller (none@controller--koch.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Feb 1999 - 15:01:53 CET

Date: Sun, 07 Feb 1999 15:01:53 +0100
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
From: Controller <none@controller--koch.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Tak for sidst.

At 12:46 07-02-99 +0100, you wrote:
>Til jer som ikke var med : I er virkelig gået glip af noget ..... der var
>strip og bodytequila !!

Damn ... - men okay - det havde nok ikke været den store succes at hive min
4-årige knægt med til den slags :-) ... *G*

>I fortsættelse af vores logo snak, var det måske en ide at sætte en * foran,
>da vi jo dækker Net-, Open og FreeBSD -- hvad siger i til det ?
> -= Member of *BSD-Dk USER GROUP =-

BSD-DK er IMHO dækkende, da BSD i forvejen er overordnet for de forskellige
O/S'es... eller ??

Mht. logo - jeg er da frisk på at lave et par forslag hvis det har nogen
interesse ... ??

btw - jeg vil gøre alt for at komme til næste møde :) ... (strip - mmmmmm
:) *S*

Ha' det I ved :)

Martin Koch Villefrance
aka Controller on IRC - DALnet