Re: Tak for sidst.

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Feb 1999 - 13:36:05 CET

From: Søren Klintrup <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Tak for sidst.
Date: Fri, 5 Feb 1999 13:36:05 +0100

Hej ....

Jeg glæder mig til at læse referatet, jeg blev desværre forhindret i at
komme pga. sygdom ... lå med 40 i feber hele lørdagen, det betød også at jeg
ikke havde overskud til at stå op og skrive en "jegkommerdesværreikke"-mail
... sårri

håber at der kommer nogle senere møder jeg kan deltage i ..

MVH
Søren Klintrup