Tak for sidst.

From: Kenneth Karlsson (none@kak--mail1.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Feb 1999 - 12:46:30 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--mail1.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Tak for sidst.
Date: Sun, 7 Feb 1999 12:46:30 +0100

Hej alle.

Tak for et behageligt møde lørdag. Jeg syntes vi kom et godt stykke, når man
tager i betragtning at det var indledende aktiviteter.

Til jer som ikke var med : I er virkelig gået glip af noget ..... der var
strip og bodytequila !!

Nu til det mere seriøse:

Jer er gået igang med at skrive referat, (bop bop), og har lige et enkelt
spørgsmål ... jeg er kommet lidt i tvivl om hvem der egentligt var med :-))

    Jeg har:
        Moi
        Phillip Reg.
        Michael Larsen
        Peter Holm
        Susanne Osted

        og så er jeg lidt i tvivl om hvem af Søren'er der var med.

I fortsættelse af vores logo snak, var det måske en ide at sætte en * foran,
da vi jo dækker Net-, Open og FreeBSD -- hvad siger i til det ?

Noget ala dette:

        -= Member of *BSD-Dk USER GROUP =-

* Kenneth Karlsson
* CDS / CCA