Re: osx + trådløs + freebsd nfs

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 21 Oct 2006 - 19:59:37 CEST

Date: Sat, 21 Oct 2006 19:59:37 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: osx + trådløs + freebsd nfs

Anders Østergaard Jensen wrote:

> Mht. MacBook og FreeBSD ville jeg nok overveje det nøje en ekstra gang.
> Hardwaresupport (specielt ACPI) er vist ikke i top -- men hvis nogen af
> jer har gode erfaringer med det her på listen, så er jeg lutter øren.

I betragtning af at macbook'en gennemgående er meget "identisk" til anden x86
hardware så er det ikke specielt velfungerende udi ACPI-mysterierne - men hvis
det skal være er det nok muligt at komme igennem til grafikdelen (GMA 950) og få
en x-server op og køre --> men wifi, lyd og køling/batteri-styring bliver nok
så'en lidt lala :/

kender en der har fået noget linux-dims til at fungere hæderligt på omtalte, men
... ;-)

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February