Re: osx + trådløs + freebsd nfs

From: Anders Østergaard Jensen (none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 21 Oct 2006 - 18:21:03 CEST

From: Anders Østergaard Jensen <none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: osx + trådløs + freebsd nfs
Date: Sat, 21 Oct 2006 18:21:03 +0200
To: osx@bsd-dk.dk

On Oct 20, 2006, at 9:41 PM, Erik Cederstrand wrote:

> Jeg ved godt, at NFS ikke altid opfører sig pænt, men er dette
> setup for meget at forlange? Jeg har prøvet at true MacBooken med
> at installere FreeBSD på den, men den griner bare af mig.

Har du overvejet at prøve med en Samba-mount?

Hvad giver et ping over netværket gennem dit accesspoint? Hvis der er
et stort pakketab (dårligt AP), kan det godt være derfor.

Mht. MacBook og FreeBSD ville jeg nok overveje det nøje en ekstra
gang. Hardwaresupport (specielt ACPI) er vist ikke i top -- men hvis
nogen af jer har gode erfaringer med det her på listen, så er jeg
lutter øren.

Mvh. Anders