Exportere ...

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 31 Mar 2006 - 15:39:15 CEST

Date: Fri, 31 Mar 2006 15:39:15 +0200
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Exportere ...

Så fik jeg endelig min(e) MacBook Pro's - for et par uger siden :)
Desværre lykkedes det forhandleren at levere dem med forkerte diske,
så de skal skiftes på tirsdag.

Nu er det bare sådan, at kæresten har lavet en milliard justeringer
mht. til farver etc på foldere og lign i finderen, som hun selvfølgelig
gerne vil have med over på den nye, mår jeg har installeret OS 10 på dem
igen.

Kan man expotere den slags "hærværk" til en fil eller lign. ?

Jeg har kigget på den der migration assistant - men den vil helst importere.
Jeg syntes ikke jeg bliver meget klogere af den indbyggede hjælpefunktion :-/

Nogle der har en god ide ?

--
Mvh
Søren Elleby Sørensen