Lexmark Marknet XL med osx

From: bsd-dk@svampen.dk
Date: Tue 11 Jul 2006 - 20:50:18 CEST

Date: Tue, 11 Jul 2006 20:50:18 +0200 (CEST)
Subject: Lexmark Marknet XL med osx
From: bsd-dk@svampen.dk
To: osx@bsd-dk.dk

Hejsa

Min søster har netop købt en macbook som hun er virkelig glad for.

Hvor hun bor er der 2 printere der er koblet på hver sin Parallele port på
en Lexmark Marknet XL printserver, de 2 printere der er koblet på er
henholdsvis en Epson 5900L Laserprinter og en Canon i560 blæk printer som
begge er understøttet af osx.

Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at vælge hvilke port hver
printer er koblet til under osx, på en windows maskine kommer den og
spørger om det er port1 eller port2 man vil udskrive til, nogle der har
erfaring med følgende?

Med venlig hilsen

Thomas Maack Nielsen

PS. Hvis der skal bruges mere information om setuppet så spørg endelig