SV: Maa krybe til korset :-/

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Apr 2006 - 20:09:57 CEST

Date: Thu, 6 Apr 2006 20:09:57 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Maa krybe til korset :-/
To: osx@bsd-dk.dk

> Jeg maa krybe til korset.
> Jeg har ledt og soegt, men er havnet i et stort
> dilemma.
> Jeg kan simpelthen ikke finde pipe tegnet paa min
> macbook pro.
> Det er enormt aergeligt, naar man jo endelig har
> fingre i et os der kan
> aabne powerpoint dokumenter fra mine chefer, og
> samtidig koere Postfix.

Det er alt-7 tasterne. alt-shift-7 giver \. Købte du
en macbook pro uden æøå?

Savle savle. Er macbook pro'en værd at bruge penge på?
Ser at boot camp til dual boot er i beta fra Apple
samt http://www.parallels.com har frigivet en beta af
deres virtualisering som benytter Intel's nye
virtualiserings-teknologi indbygget i core duo.

Hilsen
Claus