Maa krybe til korset :-/

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Apr 2006 - 18:50:02 CEST

Date: Thu, 6 Apr 2006 18:50:02 +0200
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Maa krybe til korset :-/

Hej,

Jeg maa krybe til korset.
Jeg har ledt og soegt, men er havnet i et stort dilemma.
Jeg kan simpelthen ikke finde pipe tegnet paa min macbook pro.
Det er enormt aergeligt, naar man jo endelig har fingre i et os der kan
aabne powerpoint dokumenter fra mine chefer, og samtidig koere Postfix.

Foerst troede jeg bare det var i terminalen, men det er generelt.

Jeg magter ikke, at skulle skifte tilbage til min gamle sure IBM T30 med Freebsd,
naar den nye maskine er saa doedhamrende laekker :-)

Jeg har vaeret alle de der keyboard tools igennem, men magter ikke,
at assigne dem til en given "tastatur-shortcut".

Jeg gir en traestamme hvis nogen kan hjaeple.