Erfaringer med junk mail filtrering i Mail.app på OSX?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 22:05:45 CET

To: osx@bsd-dk.dk
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Erfaringer med junk mail filtrering i Mail.app på OSX?
Date: Sat, 26 Mar 2005 22:05:45 +0100

Hejsa

Jeg har slået junk mail filtrering til på min powerbook for at prøve det
af - og jeg er bestemt! ikke tilfreds

Setup
posten modtages på en mailserver og køres gennem procmail og
spamassassin

- dernæst modtages den på powerbook med IMAP og der ville
det så være fikst hvis nu apple havde det magiske filter som
jeg kunne bruge til at sortere de sidste rester af spam væk

Det ville være rart i dagligdagen at markere den første af en storm af
de samme spamstykker - fremfor at skulle logge ind på serveren
og ændre reglerne (noget som jeg aldrig når at gøre)

Så spørgsmålet er

Bruger I junk mail filtrering i Mail.app og hvad er jeres erfaringer
med det?
- hvad træner I den eventuelt med?

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000