Re: Airport

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 12 Jun 2005 - 19:51:00 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Airport
Date: Sun, 12 Jun 2005 19:51:00 +0200
To: osx@bsd-dk.dk

On 11/06/2005, at 14.37, Brian Poulsen wrote:

> Jeg har købt mig en af de der Airport Express ting (den med
> airtunes) og jeg vil jo mene
> at jeg i et lokalnetværk, burde kunne overføre filer med 54 mbps,
> men når jeg overfører
> filer, sker det kun med 0.5mb i sekundet. Er der nogen forslag
> eller ideer til hvad det kan
> skyldes, og hvad jeg eventuelt skal gøre for at få det optimale ud
> af det?

Hvilket udstyr bruger du?
Hvilket airport kort bruger du?
Hvad OS version?
Hvad er firmware version på dit airport express AP?
Hvad er indstillingerne på dit Airport Express? 802.11b 802.11b/
802.11g eller 802.11g only?
(det kan sættes til 802.11b-only og hvis den står til det er det
klart at performance
er ringe)
Hvordan tester du?

... vi mangler altså mere information, hvis vi skal hjælpe :-)

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000