Re: RAM til PowerBook

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 12:04:48 CET

Date: Sun, 06 Feb 2005 12:04:48 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: RAM til PowerBook

> Jeg står i svære kvaler mht. til køb af en 15" PowerBook og mængde af
> RAM. Det er jo klart at 1 GB er minimum, men kan man bare købe alm.
> std. RAM?

Tidligere har der været yderst store problemer mht. Apple og RAM - og
der kan stadigvæk være problemer, med nogle fabrikater ... så det kan
blive lidt af et spørgsmål om at prøve sig lidt frem i visse tilfælde ....

+ der er også de lidt generelle usikkerheder vedrørende om man 'bryder'
garanti forholdene på sin computer hvis man selv opgraderer - Apple er
yderst irriterende mht. at give en klar besked om sådanne ting (og jeg
har hørt om flere der har fået afvist deres garanti-problemer fordi de
selv har "rodet inde i dimsen") ... :-/

Jeg ville prøve at kigge på de forskellige Apple forhandlere i området
og høre hvad deres tilbud er på den komplette konfiguration du vil have
(bare undgå at købe noget gennem Apple-Store, de er alt for dyre med
opgraderinger) - så løber du ikke ind i potentielle garanti problemer ..

gregers/