Re: OS-X mailingliste

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 21:25:53 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 21:25:53 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

On onsdag, jan 22, 2003, at 16:45 Europe/Copenhagen, Hack Kampbjorn
wrote:

> Ja, det er der vi finder BSD tingene. Som er grunden til at vi laver
> denne liste i BSD-dk regi, en general OS X liste findes nok allerede i
> en af de danske Mac gruppers regi.

Jeg har fokus på OSX! - prøv om I kan stoppe mig :P

HVIS der findes andre OSX lister vil jeg tvivle meget på at de har vores
indgangsvinkel og/eller behov - som X11 eksempelvis ;-)

Håber forøvrigt ikke det er uordentlig at jeg lavede en post om X11,
det der
first posters syndrom - nu har jeg det første nyttige tip sendt til osx
listen ;-)
(mens I diskuterer noget som få vil læse eller følge)

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@{kramse.dk|inet6.dk|sikkerhedsforum.dk|security6.org}