Re: Mail.app 3

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 09:03:31 CEST

Date: Mon, 7 Apr 2003 09:03:31 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mail.app 3
To: osx@bsd-dk.dk

Hej.

> Jeg har netop fået opgraderet fra 10.1.5 til 10.2,
> dette betyder også
> at Mail.app er blevet opdateret. Siden jeg har lavet
> denne opdatering
> har jeg harft en del problemer med at sende mails.

Jeg har læst på bl.a. www.mediamac.dk's forum-sider at
der kan være problemer med den inkrementelle
opgradering (f.eks. opgradering fra 10.2.3 til
10.2.4), og at de fleste problemer er løst ved at
udføre en komplet opgradering .

Men nu har du opgraderet fra 10.1.5 til 10.2.4, så du
har sikkert benyttet mega-opgraderingen???

> Er der nogen der har samme problem eller evt. ved
> hvordan man for sat
> op så man benytter den lokale sendmail (dette kræver
> vist et
> fully-qualified domænenavn).

Du kan evt. fake domænet, selv om din ISP'er nok ikke
synes om dette (hvis de er klar over det). Nogle
mail-servere laver et omvendt navneopslag på domænet,
og kræver at det er registreret, inden de tager imod
mailen, men tjekker ikke at ip-adressen stemmer
overens med resultatet af det omvendte navneopslag.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan