Mail.app 3

From: Jonas B.Nielsen (none@jonasbn--io.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Apr 2003 - 11:50:27 CEST

Date: Sun, 6 Apr 2003 11:50:27 +0200
Subject: Mail.app 3
From: "Jonas B.Nielsen" <none@jonasbn--io.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

Hep,

Jeg har netop fået opgraderet fra 10.1.5 til 10.2, dette betyder også
at Mail.app er blevet opdateret. Siden jeg har lavet denne opdatering
har jeg harft en del problemer med at sende mails.

Af og til vil min maskine ikke snakke med min ISPs (Cybercity) SMTP
server, og mailen ligger herefter bare i udbakken, hvorfra man kan
prøve forskellige SMTP servere for afsendelse af mailen.

Er der nogen der har samme problem eller evt. ved hvordan man for sat
op så man benytter den lokale sendmail (dette kræver vist et
fully-qualified domænenavn).

jonasbn,
- 10.2 den er go'