Re: [SPAM] Re: [SPAM] Re: cvsup

From: Allan Wermuth (none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 May 2007 - 14:09:35 CEST

Date: Wed, 16 May 2007 14:09:35 +0200
From: Allan Wermuth <none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: [SPAM] Re: [SPAM] Re: cvsup

* on the Wed, May 16, 2007 at 02:03:42PM +0200, Ebbe Hjorth was tippering:

> Nej, den har jeg ik prøvet - Har lige kigget på man siderne, en portsnap
> cron, den henter kun imaget og extracter det ikke, korrekt?

"portsnap fetch" henter snapshot

"portsnap extract" pakker snapshot ud

"portsnap update" henter og pakker snapshot ud, hvis du allerede har én gang
har hentet snapshot med "portsnap fetch".

Prøv at køre de 2 første kommandoer, altså "portsnap fetch" som den første ;-)

Allan Wermuth Driftsingeniør, IT-service

Tlf. 6550 2789 Mobil 6011 2789 Fax 6550 2860 Email alw@sdu.dk Web http://intern.sdu.dk/it-service/ansatte/aw-2789/ Adr. Campusvej 55, 5230 Odense M

SYDDANSK UNIVERSITET _______________________________________________________________ Campusvej 55 * 5230 * Odense M * Tlf. 6550 1000 * www.sdu.dk