SV: cvsup

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 May 2007 - 13:03:47 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: cvsup
Date: Wed, 16 May 2007 13:03:47 +0200

Ports er altid current dvs din fil skal se således ud:
tag=.

hvis du vil have både source til systemet og ports skal din tag(s) se
således ud:

src-all
ports-all tag=.

Så vil src-all rette sig efter din default tag og ports vil tage den mere
specifikke tag.

> Istedet for "ports-all", skulle du så ikke skrive "src-all", så får du
> al kildekode til din version.
>
> Specifikt for ports, så kan du med fordel bruge "portsnap" istedet. Se
> man portsnap.
Portsnap er nice ;)

freebsd-update er også nice
(hvis man kører generic kan man med fordel bruge den til at få de
binære opdateringer.)

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen