Re: [SPAM] Re: cvsup

From: Allan Wermuth (none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 May 2007 - 13:21:38 CEST

Date: Wed, 16 May 2007 13:21:38 +0200
From: Allan Wermuth <none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: [SPAM] Re: cvsup

* on the Wed, May 16, 2007 at 01:04:34PM +0200, Ebbe Hjorth was tippering:

> Jeg vil gerne bruge ports og ikke source, derfor har jeg skrevet ports-all

Ports er ikke en samling binære pakker, men derimod et system til at tilgå/
downloade kildekode, compilere og installere programmellet.

Har du prøvet "portsnap fetch", den henter et snapshot af ports, og væsentlig
hurtigere end med cvsup ;-)

Allan Wermuth