Re: Mistet disk labels -- tør jeg genstarte?

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan+bsdforums--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Jun 2007 - 23:44:30 CEST

Date: Thu, 7 Jun 2007 23:44:30 +0200 (CEST)
Subject: Re: Mistet disk labels -- tør jeg genstarte?
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan+bsdforums--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

Takker til Jer begge -- begge forslag gav mig al den information jeg søgte. :o)

Men men men, mine trængsler slutter ikke her. :-/ Jeg har genetableret mine
labels som de burde være, og tænkte at det måtte være passende at afslutte med
W=Write. Men ak:
    ERROR: Unable to write data to disk ad0!
Hmm. Jeg forsøger mig med Q=Finish, derefter Exit, Exit. Men starter jeg
sysinstall igen, kan jeg atter se de kedelige mount=<none>. :(
Mangler vist at få gemt mine ændringer på den rette måde. Prøver lidt nervøst
ny Standard Install og laver ny slice- og labelmapping, men afbryder dog ved
valg af installationsmedie. Samme (non-) resultat.

Hvordan får jeg gemt mine rettelser?

Jan Gundtofte-Bruun

<quote who="Phil Regnauld">
> Eller bare "mount" ?