autoreplies

From: Lars (none@larsgh--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Jun 2006 - 12:23:48 CEST

Date: Sun, 18 Jun 2006 12:23:48 +0200
From: Lars <none@larsgh--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@BSD-Dk.dk
Subject: autoreplies

Hej alle,

Jeg har sat en mailserver op efter anvisninger fra Jettes udemærket
guide på http://www.nerdgirl.dk og den virker helt fint, og er let at
administrere i dagligdagen da man kan klare "alt" administration ved
at tilføje og slette i mysql db'en.

Nu har jeg dog fået brug for at få lavet autoreplies for nogen konti,
og det kan jeg ikke helt gennemskue hvordan jeg gør.. jeg har googlet
og fundet mange løsninger, dog ingen der virker sammen med mit setup.
Har også installeret sqwebmail, da den vist normalt har denne
autoreply funktion indbygget, men i "mit" setup så er denne funktion
ikke til stede?

Der bruges Courier IMAP server + Postfix sammen med mysql i setuppet.

Håber at nogen har et forslag.

Lars