Re: desktopsystem med BSD

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Jun 2006 - 11:36:41 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: desktopsystem med BSD
Date: Sun, 11 Jun 2006 11:36:41 +0200
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On Jun 9, 2006, at 5:39 PM, Jette wrote:

> Er Mac OS X gratis?
Nej, det koster i omegnen af 1200kr for en enkeltbruger
eller 2000kr for en familielicens
- samtidig er det bundet til hardwaren Mac'erne

Det er godt givet ud synes jeg ... men det bliver selvfølgelig mere
når man så begynder at købe spil der faktisk virker på OSX

Jeg har ihvertfald nogle pixelinespil og Neverwinter nights der
virker med OSX

Tiden man sparer på at skulle hjælpe kæresten over telefonen
  "priceless" :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000