Multiple IMAPs i Mutt

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 20 Jan 2006 - 17:55:50 CET

Date: Fri, 20 Jan 2006 17:55:50 +0100
From: Morten Juhl Johansen <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Multiple IMAPs i Mutt

Ja, jeg leger stadig med Imap. Og jeg leger med Mutt og Pine.
Imidlertid:
Jeg har som så mange mennesker flere postkonti med forskellige formål
- 2 primære Imap-konti. Jeg ville derfor gerne lave adgang til begge
disse fra Mutt.
Jeg vil helst undgå at køre det hele igennem andre programmer. Jeg
kender ikke til Fetchmail, og jeg kender slet ikke til Procmail.
Derfor ville det være at foretrække, hvis det lod sig gøre gennem en
setting i .muttrc eller lignende.
Der er en kommentar om det i håndbogen >
http://www.mutt.org/doc/manual/manual-4.html#ss4.12
- men jeg kan ikke helt greppe, hvordan det fungerer.

Any pointers?

Alt godt,

weblog > http://weblog.leetness.dk