Re: Pine med IMAP

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Jan 2006 - 10:19:14 CET

Date: Wed, 4 Jan 2006 10:19:14 +0100
From: Morten Juhl Johansen <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Pine med IMAP

Jeg har fundet frem til, at jeg kan opgive mine mailboxen på følgende vis:
imap[s]://[user@]hostname[:port]/mailbox eller
{[user@]hostname[:port][/ssl]}mailbox

Imidlertid har jeg som brugernavn fået opgivet brugers e-mailadresse.
Vil det ikke konflikte, at der kommer to @ ?
Så bliver det vel imap://mig@mitdomæne.dk@post.minserver.dk:143/inbox
- eller hvad? Pointers?

Alt godt,