Installation af FreeBSD 5.3

From: Avalanic (none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Sep 2004 - 18:11:17 CEST

From: "Avalanic" <none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Installation af FreeBSD 5.3
Date: Fri, 24 Sep 2004 18:11:17 +0200

Hejsa

Jeg forsøger at få installeret en FreeBSD 5.3 box (min første installation),
men undervej crasher den.

Jeg har brændt de ISO filer som ligger på FTPén (alle 4), og forsøger at
boote
fra disc 1.

Systemet booter fint op og viser en menu med nogle valgmuligheder fra 1 - ?
,
hvor default er nr. 1 (Boot FreeBSD...). Installationen forsætter med at
indlæse, men stopper efter følgende linje:

acd0: CDRW <LITE-ON.. bla bla bla.. > at ata1-master UDMA33

Lyset i diskettedrevet tænder og herefter sker der ikke mere?

Jeg har søgt på nettet efter ligende tilfælde, men har ikke fundet nogle.

HJÆLP! :)

Mvh
Brian