RE: OpenBSD kan ikke mount'e CD

From: Torben Wölm (none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 09:34:45 CEST

Subject: RE: OpenBSD kan ikke mount'e CD
Date: Wed, 15 Sep 2004 09:34:45 +0200
From: Torben Wölm <none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> -----Original Message-----
> From: owner-bsd-novice@hobbes.bsd-dk.dk
> [mailto:owner-bsd-novice@hobbes.bsd-dk.dk] On Behalf Of
> Henrik Kramshøj
> Sent: 15. september 2004 09:25
> To: bsd-novice@bsd-dk.dk
> Subject: Re: OpenBSD kan ikke mount'e CD
>
> Kan du fra OpenBSD mounte en anden CD?
>
> En eller anden Linux eller Windows CD?
Ja, jeg har prøvet andre CD'er med samme resultat. Men med en hjemmebrændt CD kom der faktisk lidt flere fejlmeddelelser end bare "Input/output error". Det var noget med ATAPISCSI og NO MEDIA. Jeg har ikke den præcise fejlmeddelelse tilgængelig nu.

> Det lyder for mig som et problem mellem OpenBSD og dit CD-drev
Det er også min konklusion indtil videre. Jeg synes bare ikke det kunne passe at jeg skal bruge en skruetrækker for at installere fra CD...

> PS Selvom jeg køber CD'erne bruger jeg dem sjældent - al installation
> og opdatering
> foregår aligevel via netværk - CD'erne køber jeg for at støtte
> projektet :-)
Det var også min grund til at købe CD'erne. Men fremover vil jeg købe to T-shirts i stedet, hvis OpenBSD ikke kan læse CD'er (o:

Hilsner
torben