Re: OpenBSD kan ikke mount'e CD

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 09:25:12 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: OpenBSD kan ikke mount'e CD
Date: Wed, 15 Sep 2004 09:25:12 +0200
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On 15/9-2004, at 8.36, Torben Wölm wrote:

> Hej
>
> Så er den gal igen. Jeg investerede i maj i OpenBSD 3.5, og har set at
> næste version allerede kommer til november, så det var vist på tide at
> få opgraderet min 3.4 installation.
>
> Jeg kan fint boot'e på CD'en og den stiller mig alle de ventede
> spørgsmål, indtil jeg skal vælge hvorfra sets skal installeres. Jeg
> valgte naturligvis CD, men den nægter at mount'e CD'en.

Kan du fra OpenBSD mounte en anden CD?

En eller anden Linux eller Windows CD?

Det lyder for mig som et problem mellem OpenBSD og dit CD-drev

Mvh

Henrik
PS Selvom jeg køber CD'erne bruger jeg dem sjældent - al installation
og opdatering
foregår aligevel via netværk - CD'erne køber jeg for at støtte
projektet :-)

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000