From: Torben Wölm (none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 09:16:48 CEST

Subject: Status: HP Laserjet 1300 fryser OpenBSD box
Date: Tue, 7 Sep 2004 09:16:48 +0200
From: Torben Wölm <none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Ville lige opdatere om hvordan det går med frysningerne.

Peter Larsen anbefalede mig at kigge på noget IRQ. Det viste sig at mit wireless netkort brugte samme IRQ som en indbygget USB controller. Det var den eneste konflikt og burde vel ikke give problemer -- det var ved print fra maskiner på de "regulære" netkort det gik galt.

Men alligevel disablede jeg USB controlleren i BIOS, fordi jeg ikke bruger den til noget.

På forunderlig vis har der ikke været frysninger siden! Jeg er stadig ikke 100% overbevist om at problemet er løst, men det ser lovende ud.

Irriterende PC arkitektur... Den slags problemer var der aldrig på min Amiga (o:

Hilsner
Torben