Nybegynders valg

From: Anders Søndergaard (none@andersas--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 03 Oct 2004 - 12:34:56 CEST

Date: Sun, 3 Oct 2004 12:34:56 +0200
From: Anders Søndergaard <none@andersas--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Nybegynders valg

Kære bsd-dk.

Jeg har nu brugt Linux Slackware i halvandet år, og jeg har hørt mere
og mere godt om BSD systemer. Derfor har jeg valgt at jeg vil prøve
det.
Jeg har søgt lidt rundt omkring på nettet, det var ikke så nemt at finde noget,
men jeg fandt frem til at jeg enten skal have OpenBSD eller FreeBSD.

Der står meget om at OpenBSD er det mest sikre system, og at FreeBSD så
er det mest stabile. Begge to er jo noget jeg er vild med. :-)

Er der nogle der vil opridse hvor sikkert FreeBSD er i forehold til OpenBSD,
og andre systemer end *BSD og også hvor stabilt OpenBSD er i forehold til
FreeBSD, og også i forehold til andre ikke *bsd systemer?

Hvis OpenBSD heller ikke går ned mere end 1-3 gange om året
så vil jeg næsten allerede vælge den. Men 0 gange om året, med et ok
sikkerhedsniveau, så er det FreeBSD jeg vælger :-)

Med venlig hilsen
Anders Søndergaard

--
Nogen der vil have gmail? jeg har 5 invitationer at dele ud af.