Re: Problem med install af ældre laptop

From: Erik Nordström Andersen (none@erik--erik-n-andersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Nov 2004 - 22:51:00 CET

Date: Thu, 25 Nov 2004 22:51:00 +0100
From: Erik Nordström Andersen <none@erik--erik-n-andersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problem med install af ældre laptop

Hej

Nu kan jeg lige svare mig selv en sidste gang, bare til arkiverne :-)

Det er endelig lykkedes mig af få en brugbar bærbar sat op med OpenBSD,
som genkendte mit PCMCIA-kort uden problemer og fortsatte
installationen, nemt og forståeligt. Nu har jeg installeret
Enlightenment og diverse nyttige programmer (Dillo browser,
Sylpheed-claws email, Beaver tekst-editor) og det kører rigeligt hurtigt
til mit behov. Jeg har ikke plads eller tålmodighed til at kompilere
ports på denne maskine, så jeg har brugt OpenBSDs packages. Det er
dejlig nemt og hurtigt at installere fra!

Mvh Erik