Thunderbird crash

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 10:00:52 CET

Subject: Thunderbird crash
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 18 Nov 2004 10:00:52 +0100

Hej Folks

Jeg har hørt alt mulig godt om Thunderbird som mail app, og tænkte at jeg
ville prøve at installere den fra ports (FreeBSD - lige installeret og port
træet ikke opdateret). Det gik fint, og Thunderbird starte også op... men
når jeg vil skrive en mail, crasher Thunderbird (i det jeg trykker på
knappen).... segment fault.

Jeg har googlet lidt efter noget ligendende "thunderbird freebsd crash" men
uden held.
Er der nogen af jer der køre Thunderbird som mail program? og hvilken
version?

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler